stycznia 19, 2019

TOP 3 SERIE 2018 ROKU


Zabierając się do tworzenia topki najlepszych książek, które przeczytałam w 2018 roku, ze zgrozą w oczach wypisywałam kolejne tytuły w notesiku. Tak się dziwnie złożyło, że część pozycji to serie. Więc żeby nie tworzyć listy dwudziestu najlepszych tytułów, stwierdziłam, że prościej będzie wam pokazać część tych lektur, jako najlepsze przeczytane serie. I takim sposobem, pokaże wam dzisiaj trzy cykle, które za każdym razem, kiedy po nie sięgam, kradną moje serce. Mam nadzieję, że takie zestawienie wam się spodoba!

A oto i one:


KATE DANIELS

W tym roku przeczytałam pięć tomów z serii przygód wojowniczej Kate Daniels. Nie jest to moje pierwsze spotkanie z nią, bo kiedyś już czytałam pierwsze cztery części, lecz to było dawno, dawno temu, a kiedy wydawnictwo postanowiło wznowić serię, chciałam się przekonać, czy nadal Kate wzbudza we mnie tyle emocji. I tak! Nadal kocham Kate i będę ją każdemu polecać, kto lubi dobre urban-fantasy. W 2018 roku doszedł nowy tom, który wcześniej nie był u nas wydany, a jest to Magia Wskrzesza, a teraz czekamy na numerek siedem, który zapowiedziany jest na wiosnę… i już teraz mogę wam obiecać, że możecie się spodziewać Kate w podsumowaniu 2019 roku. Kate i Curran to zabójcze połączenie, ich teksty, wieczne kłopoty… magia. To jest coś, co zawsze będzie wzbudzać we mnie skrajne emocje. Jeśli nie czytaliście jeszcze tej serii, sami po nią sięgnijcie, a na pewno zrozumiecie!



MERCEDES THOMPSON

Kolejną cudowną dziewuchą, którą uwielbiam, jest Mercy. Trzy tomy z tej serii oceniłam na 9 gwiazdek, więc nie mogło jej zabraknąć w podsumowaniu najlepszych serii przeczytanych w 2018 roku! Ta niepokorna kojotka skradła moje czytelnicze serce i mimo dziewięciu części jej przygód, jeszcze mi się nie znudziła! A jedną z lepszych wiadomości jest to, że na jesień tego roku możemy spodziewać się dziesiątego tomu… kocham tasiemce! Mam nadzieję, że będzie równie emocjonujący, co poprzednie. Więc jeśli lubicie wilkołaki, wampiry i inne nieprzewidywalne magiczne istoty i jakimś cudem nie czytaliście przygód Mercedes Thompson, to zapewniam was, że ta seria jest dla was! Mercy zawsze czymś zaskoczy, zawsze wpakuje się w kłopoty i zawsze dostarczy wam wielu emocji!





APOLLO I BOSKIE PRÓBY

Kocham wujaszka Ricka za jego lekkie pióro i styl, jakim się posługuje. Apollo jest boskim bohaterem, który nawet w najgorszych momentach potrafił mnie rozbawić. Połączenie greckiej mitologii ze współczesnością to coś, co pokochałam od pierwszego wejrzenia, kiedy w moje łapki trafił Percy Jacson. Nawet myślałam, że będzie mi go brakować podczas czytania, ale byłam w wielkim błędzie. Apollo swoją boskością i ludzką skórą zajmuje całą naszą uwagę. Ta seria była po prostu moim strzałem w dziesiątkę! Podczas kupowania nawet się nie wahałam, tylko brałam w ciemno i wiedziałam, że nie będę żałować! A może jednak żałuję troszeczkę, że trzeba czekać na kolejne części… to ten najgorszy moment. W szczególności, że Labirynt ognia skończył się bardzo smutnym akcentem… eh, wujaszek nas nie oszczędza. Mam tylko nadzieję, że kolejna część, choć trochę wynagrodzi nam te przykre momenty.


A jakie serie skradły wasze serce?

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię książki Riordana, w szczególności pierwsza serię o Percym. Z boskich prób czytałam dopiero tom pierwszy, postać Apolla jako człowieka wyszła genialnie, ale czegos mi w całej książce brakowało. Może następne tomy poprawią moje zdanie ;)
    Bardzo ciekawi mnie seria o Kate Daniels, czytałam twoją stara recenzje i książka wylądowała w mojej liście do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger