marca 03, 2013

Kami Garcia & Margaret Sthol - Piękne Istoty

Po ksiązkę sięgłam dopiero po zapowiedziach ekranizacji w telewizji i żałuje, że wcześniej nie znalazłam tej pozycji." Piękne Istoty " jako książka spełniły wszystkie moje oczekiwania. Dosyć mroczny wątek miłosny, owiany tajemnicą sprzed lat. Mroczne i tajemnicze charaktery. Tajemnicz dziewczyna i dziwne zbiegi okoliczności dziejące się wokół niej. Matka która po 16 latach przypomina sobie o córce i chce żeby w swoje szesnaste urodziny wybrała ciemność... To wszystko i wiele innych rzeczy znajdziemy w tej książce...

Szesnastoletni Ethan Wate poznaje tajemniczą Lene Duchaness... Lena przeprowadziła sie do swojego wujka, który nie ma najlepszej opini w mieście. jest uważany za dziwaka, rzadko widywanego w mieście  przez co wokół niego krąży bardzo duzo plotek i wiekszość sie go boi. Ethan jest zafascynowany nową dziewczyną w szkole która nie jest jak inne dziewczyny w miasteczką, każdy uważa ja za przekleństwo i próbuje sie jej pozbyć ze swojego otoczenia jedynie Ethan i jego najlepszy kolega Link akceptują w pełni Lenę... Szesnastolatek  odkrywa że zna już dziewczynę ze swoich snów i może rozmawiać z nią po przez "celtowanie"... Nastolatkom będą na drodze stawali najblizsi jednak przeznaczenie jest silniejsze..
Zaskakująca intryga matki i kuzynki Leny przysporza nie małych kłopotów nastolatką i ich bliskim...

W pełni wciagająca powieść o poświęceniu i przeznaczeniu. Dla miłosników gatunku po pierwszej części serii "Kroniki Obdarzonych" będzie im mało.. Ale również dla ludzi nie czytających na codzień fantastyki będzie miłą odmianą i czego z pewnościa nie będą załowali. książke bardzo lekko i przyjemnie się czyta. Szczegóły opisane w książce oddaja klimat czytającemu i nie pozwalają się oderwać od czytania.

Ocena 9/10

4 komentarze:

  1. Kocham Kroniki Obdarzonych, a najbardziej ,,Istoty Ciemności". :)
    Moim zdaniem film był słaby (nie podobała mi się obsada).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kroniki Obdarzonych bardzo przypadły mi do gustu,, A film, no cóż był klapą..

      Usuń
  2. Popełniłam ten błąd i najpierw obejrzałam film. Nie spodobał mi się, więc po książkę nie sięgnęłam. Mimo tego cieszę się, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarłaś do bardzo starych opinii xD
      Mi film się podobał, choć teraz po tylu latach byłoby inaczej...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger