kwietnia 01, 2016

Podsumowanie 3/2016



"Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata." Polskie przysłowie, które świetnie odzwierciedliło dzisiejszą pogodę za moim oknem. 1 kwietnia przywitał mnie rano śniegiem, a po południu świeciło piękne słoneczko. Kwiecień to wyjątkowy dla mnie miesiąc, w szczególności, jeżeli chodzi o liczbę imprez urodzinowych. Ale, to nie czas o tym pisać. Czas na podsumowanie marca! 

Statystki prezentują się tak:



Liczba wyświetleń: 209620 (było: 205709 odwiedziliście mnie 3911 razy)
Liczba komentarzy: 3712 (było 3648) 
Liczba obserwatorów: 240 (było 225) 
Liczba przeczytanych książek: 1
Liczba opublikowanych recenzji: 4
Liczba opublikowanych postów: 7
Liczba recenzji czekająca na opublikowanie: 1


No cóż, mało w tym miesiącu publikowałam. Dopadła mnie jakaś chandra, przez co nie czytałam książek, a to wszystko odbiło się na statystykach. Wolałam korzystać z każdego cieplejszego dnia. Oby kwiecień był dla mnie lepszy i zmotywował mnie do pracy.

Już jutro będę miała dla was bardzo brzydką recenzję. Już się nie mogę doczekać kiedy będziecie mogli ją przeczytać! A za tydzień do tej recenzji pojawi się całkiem "inny" post. Wcześniej nie publikowałam tego typu notek, więc będzie to coś nowego i mam nadzieję, że będziecie dla mnie łaskawi...

A wam jak minął marzec? Też już nie możecie się doczekać ciepłych dni? Książka, leżak i słoneczko to takie moje małe marzenie, które mam nadzieję już niebawem zrealizuje. :) 

2 komentarze:

  1. Statystyki dobre, oby w kwietniu czytanie też było owocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to ja jestem ciekawa tego innego posta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger