grudnia 01, 2013

Jeri Smith - Ready "Odcień Fioletu"




Tytuł: Odzień Fioletu.
Oryginalny tytuł: Shade #1 Shade.
Autorka: Jeri Smith - Ready.
Wydawnictwo: AMBER.
Data wydania: 2010 rok.
Ilość rozdziałów: 25.
Liczba stron: 318.
Ocena: 10/10.



       Widzi duchy. Słyszy ich słowa. Zna ich tragiczne historie. Musi mówić w ich imieniu, by mogły przejść do innego świata i zaznać spokoju...
       Teraz ten przeklęty dar może dać jej największe szczęście... albo kazać wybierać: pomiędzy światem żywych i umarłych, pomiędzy dawną miłością spowitą w odcień fioletu a nowym uczuciem rozkwitającym w blasku słońcu...


       Smutna historia Aury zaciekawiła mnie jak i również zasmuciła. Autorka tej książki wprowadza nas w tajemniczy nastój. Chce się dowiedzieć szczegółów, które miały miejsce w przeszłości głównej bohaterki, które sprawiły taką zmianę w jej  życiu od urodzenia. Jednak odpowiedzi na pytania nie przychodzą z łatwością.
Pod koniec czytania książki uroniłam kilka łez. Tak wciągnęłam się w tą historię, że moje emocje nie wytrzymały (a jestem bardzo uczuciową osobą) i dały upust. 
"Odcień Fioletu" polecam każdemu, kto chce zanurzyć się w potężnym uczuciu miłości, oraz paranormalii.

~ Fallen

7 komentarzy:

  1. Płakałam przez tę książkę, kontynuacja również wycisnęła łzy z moich oczu, polecam i to bardzo! <3
    Pozdrawiam,
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczynam czytać drugą część i początek mnie zaciekawił. :D
      Pozdrawiam :***
      Fallen

      Usuń
  2. Uff, nareszcie znalazłam bloga z recenzjami książek w moim guście i co ważne jest systematycznie prowadzony,OCZYWIŚCIE obserwuję
    jeżeli szukasz "filmowego odpowiednika" twojego bloga zapraszam do mnie ;D
    najlepsze-filmy-dla-nastolatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje recenzje <3 Ta również jest bardzo zachęcająca ! Cieszę się, że w ogóle trafiłam na Twojego bloga ;**

    Zapraszam do obserwacji ;D
    onecityintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie czytałam, ale lubię sobie popłakać, czytając, więc jeśli znajdę "Odcień Fioletu" w bibliotece, to na pewno wypożyczę
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książka.. Czytałem :)
    Ale czy to nie jest opis z okładki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się ta książka nie spodobała, ale każdy ma własny gust. :)
    Śliczny szablon ^^
    Jeśli chcesz poczytać moje opowiadanie, to zapraszam:
    http://swiatlo-wciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger