grudnia 06, 2013

Piotr Kołodziejczak - W Kajdankach Namiętności

Takie książki lubiłam czytać w wieku dorastania. Mimo, że nie jest to mój ulubiony gatunek książki
z wielkim entuzjazmem zabrałam się za czytanie. Książka ma to coś w sobie, co przemawia do Ciebie:
Przeczytaj mnie!

Justyna jest mężatką, ale nie tą z tych szczęśliwych w związku. Okłamuje swojego męża i spotyka się
z Bartkiem. Już od jakiegoś czasu regularnie zdradza swojego męża. Ostatnimi czasami ma coraz większe poczucie winy, ale nie umie z tym skończyć.

A co na to jej mąż?

W tym samym czasie ktoś morduje ludzi w dzielnicy Parkowej, tam mieszka kochanek Justyny. Kiedy pewnego dnia siedzi na przystanku, widzi młodego mężczyznę z plecakiem. Kobieta jest przerażona wyrazem jego oczu i czym prędzej wsiada do tramwaju.

To nie jest jedyne ich spotkanie, potem widzi kilkukrotnie tego przerażającego chłopaka.

Czy to on jest mordercą, a może Justyna jest kolejną ofiarą?

Również poznajemy bohaterów książki. Tych z otoczenia Justyny jak i same ofiary.

Prawie każdy z nich ma swoje namiętne tajemnice. Czasem szczęśliwe, a inne mniej, czasami człowiek
nie chciał by ich pamiętać, samo myślenie o tym wprawia w zakłopotanie.

Poznajemy również okoliczności w jakich Justyna poznała Bartka i co lub kto pchnął ją do romansu z nim.

Chwile po zakończeniu czytania byłam w wielkim szoku, nie spodziewałam się takiego zakończenia. Myślałam całkiem, że to kto inny. Ale o tym już dość, bo jeszcze przez przypadek odbiorę wam przyjemność czytania.

Jeśli lubicie lekkie powieści, ta książka jest dla was. Choć wręcz wszystkim polecam na chwilę oderwać się od ulubionych książek i przeczytanie tej lektury. Na prawdę jest świetna. Ale o tym sami musicie się przekonać. Bardzo łatwo i przyjemnie się czyta. Autor ma świetny styl pisania, bardzo przystępny i zrozumiały.

Choć po przeczytaniu zakończenia czułam lekkie rozbicie i nie mogłam się po tym pozbierać. Czegoś mi w tym brakowało, nie do końca umiem powiedzieć czego... Ale niech was to nie odstrasza. Książka jest genialna.

Moja ocena 8/10
Wydawnictwo: Borgis
Rok wydania: 2013 
Liczba stron: 230
Kategoria: thriller /sensacja /kryminał - Według autora Kryminał miłosny.


Książkę otrzymałam dzięki: 



15 komentarzy:

  1. Książka musi być całkiem nie zła.. Poszukam jej w bibliotece może najdę i przeczytam :P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mnie tutaj dawno nie było! Świetny blog, ale to juz pisiałam - wiem! Ale blog jest na prawdę świetny piszesz go w taki sposób, że aż chce się go przeczytać!
    Co do książki to nie słyszałam, ale może kiedyś, jak znajdę czas ;)
    Może dodałabyś link mojego bloga u siebie? To dla mnie bardzo ważne!
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dodasz u siebie link do mojego bloga to czemu nie :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za takimi książkami. jestem jeszcze trochę za młoda, by dobrze wczuć się w małżeński klimat ;) Jednakże wątek kryminalny brzmi bardzo interesująco. Może się skuszę :)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to książka w moim guście, ale masz coś takiego w swoim stylu pisania, że człowiek musi ją przeczytać..
    Ciekawe czy znajdę ją w bibliotece?
    Pozdrawiam :)
    Clarissa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem tego Ci nie powiem...
      Ale zawsze warto spróbować :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Brzmi ciekawe. A propos chłopaka z plecakiem miałąm podobną sytuację. Mam nadzieję że nie czytał on tej książki :d
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będzie tak źle... :)
      Pozdrawiam..

      Usuń
  6. Kilka opinii już o tej książce czytałam, ale jakoś niespecjalnie mnie do niej ciągnie. Nie tylkod latego, ze nie moje klimaty, choć czasem po dobry kryminał lubię sięgnąć, po rpostu całokształt mnie odpycha. Z okładką włącznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda książka każdemu się podoba, mam to samo z niektórymi lekturami, a są nie bestselerami...
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Lubię takie obyczajówki na jeden wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich książek ale recenzja jest naprawdę ciekawa. Wolę lektury o wampirach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę fantastykę, ale od czasu do czasu warto sięgnąć po inny gatunek.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger