grudnia 14, 2013

KONKURS!!

                                        

             Czas trwania: 15.12.2013r - 31.12.2013r

Pytania:

1. Na jakim zamku został nakręcony teledysk Sylwi Grzeszczak - Księżniczka?
2. Dlaczego właśnie Ty masz otrzymać książkę?

Nagrody: 





















Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest Książka Mój Świat
2. Uczestnikiem konkursu może zostać każdy, kto spełni warunki
3. Konkurs trwa od 15.12.2013 - 31.12.2013 (do godz.23.59).
4. Aby wziąć udział wystarczy spełnić następujące warunki:
a) Posiadać adres zamieszkania na terenie Polski.
b) Odpowiedzieć prawidłowo na pytanie konkursowe:
c) Odpowiedzieć na dwa pytania:
1."Na jakim zamku został nakręcony teledysk Sylwi Grzeszczak - Księżniczka"
2."Dlaczego właśnie Ty masz otrzymać książkę?"
d) Odpowiedź na pytanie wraz z nickiem należy przesłać na adres e-mailowy:  recenzje.mystic@gmail.com
e) Są to ksiązki z mojej prywatnej kolekcji, dlatego jest tylko po jednym egzemplarzu.
f) Miło mi będzie, jeżeli dodacie mojego bloga do obserwowanych, ale nie jest to warunek konieczny. Oczywiście ten zapis nie dotyczy osób anonimowych, nie prowadzących bloga, które również mogą brać udział w konkursie.
5. Nagrodą w konkursie jest wskazana przez uczestnika jedna książka ("Przez burze ognia" lub "Przez bezmiar nocy"). Autor: Veronica Rossi (są to książki z mojej prywatnej kolekcji).
6.Nagrodzone zostaną 2 osoby!
7.Wyniki konkursu zostaną opublikowane na tym blogu, dnia 2.01.2014r.
8. Laureatów konkursu wyłonię w ciągu 2 dni. Wyborze książki dla laureatów pomogą mi koentarze pod recenzjami obu książek.
9. Zwycięzcy mają obowiązek w ciągu 3 dni roboczych od opublikowania wyników do podania swojego adresu do wysyłki, który muszą przesłać na e-mail: recenzje.mystic@gmail.com
10.Jeżeli zwycięzcy nie prześlą swoich danych adresowych tracą prawo do nagrody. Zostanie ona przyznana kolejnej, losowo wybranej osobie.

Liczę na dużą aktywność ;)

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym konkursem :)

    onecityintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłałam! Zobacz sobie dołączony ten cudowny obrazek! Mam nadzieję, że będę laureatką! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym prosic o przesłanie jeszcze raz zgłoszenia ?

      Usuń
    2. No właśnie się dowiedziałam, że nie da się tego wysłać nie wiem dlaczego... Spróbuję jeszcze raz a potem dodam to co napisałam w komentarzu, najwyżej go później usuniesz

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na konkurs! Niestety nie mam pojęcia gdzie został nakręcony teledysk :/ Śliczny wystrój bloga! :P http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział :)) Nie mam jeszcze egzemplarzy więc bardzo chętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział!
    Już wysyłam odpowiedź :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i już odpowiedź wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger