września 01, 2015

Podsumowanie lipca i sierpnia!


Wakacje już się skończyła, a dziś, o zgrozo, 1 września. Te dwa ubiegłe miesiące sprawiły, że nie tylko nie miałam czasu na zajmowanie się blogiem, ale także przemawiało przeze mnie słodkie lenistwo. Zaniedbałam swoje obowiązki czytelnicze. Brakowało mi jakiejkolwiek motywacji do czytania, a tym bardziej pisania. Wiem, aż wstyd się do tego przyznawać, jednak mimo wszystko postanowiłam być z wami szczera. Ostatnie dwa miesiące to był dla mnie swoisty odpoczynek od wszystkiego. Dzięki temu zebrałam siły i z mocnym postanowieniem powracam do życia. 

Na początek kilka cyferek, które napędzają życie każdego bloga:

Statystyki obrazujące dwa ostatnie miesiące.


Liczba wyświetleń: 168544 (było 151515 odwiedziliście mnie 17029 razy)
Liczba komentarzy:  3198 (było 3082)
Liczba obserwatorów: 202 (było 195)
Liczba przeczytanych książek: 6
Liczba opublikowanych recenzji: 5
Liczba recenzji oczekujących na publikację: 2
Liczba opublikowanych postów: 11


Jak sami widzicie, nie ma czym się chwalić, ale bez tego nie mogłabym dalej funkcjonować. Nie twierdzę, że za miesiąc te cyfry diametralnie się zmienią, ale chcę sukcesywnie je poprawiać.

Kilkukrotnie zastanawiałam się nad porzuceniem blogsfery. (Nie martwcie się - już mi to przeszło!) Miałam dość pisania na czas, ale jak pomyślałam ile serca i pracy w to włożyłam, od razu ta głupia myśl mnie opuszczała. Nie wiem jak często będą pojawiać się posty, jednak obiecuję, że będę starała się jak najczęściej dodawać nowe notki. Koniec użalania się, czas brać się do pracy!

A wam jak minęły wakacje?

  

4 komentarze:

  1. Gratuluję :) I nie rezygnuj! Nieważna ilość a jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuję :) Ta przerwa była mi potrzebna żeby zrozumieć, że bez Was byłoby mi smutno :)

      Usuń
  2. Nie rezygnuj! Wspaniały wynik, u mnie było w sierpniu 8 książek, w tym jeden zbiór zadań. Upały nie sprzyjały czytaniu, ale jednak wyniki są bardzo obiecujące :) Pozdrawiam ciepło i życzę wspaniałego września :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      U mnie 8 książek było przez całe wakacje i to mnie smuci, ale teraz powinno być o wiele lepiej :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger