sobota, 2 listopada 2013

Ilona Andrews - Magia Uderza


Seria o przygodach Kate Daniels ma u mnie zaszczytne miejsce na moich pułkach z książkami. Podbiła moje serce i za każdym razem, kiedy kończę czytać książkę, nie mogę już się doczekać kolejnej części. Niestety w Polsce zostały wydane tylko cztery tomy powieści, Oficjalnie jest ich sześć i opowieści poboczne, wprowadzające nas głębiej w świat Kate.

W tej części Kate, będzie musiała stawić czoło Północnym Rozgrywką, o których dowie się przez Dereka, który będzie próbował ukraść bilety Saimanowi, a ten go załapie i zadzwoni po Kate. W zamian za uwolnienie Dereka, Kate będzie musiała iść na Rozgrywki z Saimanem, który jako Thomas Durand jest jednym z członków zarządu Północnych Rozgrywek. Tajemnicza grupa Rozpruwaczy, będzie próbować zabić Saimana. Do tego tajemnicze morderstwa zmiennokształtnych i nic nie wiedzący o tym Curran poprosi Kate, a tym zakon o współprace. Gdy po rozgrywkach okaże się, że Derek został zmasakrowany i nie wiadomo czy przeżyje, Jim wprowadza dziewczynę w cało sytuacje, a ta długo się nie zastanawiając zatai wszystko przed Curannem i pomoże Jim'owi.
Kate, Jim i jego ludzie, będą musieli walczyć z Rozpruwaczami, którzy są dziwnymi istotami. W ostatniej chwili zamiast Saimana, do drużyny dołącza Curran.. Staną w Rozgrywkach jako drużyna i będą musieli wygrać, żeby uniemożliwić Rozpruwaczą wygraną, bo dzięki niej będą mogli zniszczyć Gromadę, a tym samym wszystkich zmiennokształtnych. Czy im się to uda? Kto kazał Rozpruwaczą zniszczyć zmiennokształtnych i dlaczego?

Kate znajdzie się w wielkim niebezpieczeństwie, uczestnicząc w Rozgrywkach, bowiem Hugh d'Ambray sierżant jej ojca, dowie się o jej istnieniu. Ale więcej wam nie zdradzę, musicie sami przeczytać i się przekonać co wydarzy się w tej części przygód Kate Daniels.

Czytając stronę po stronie, upajałam się książką jak alkoholik wódką. Nie mogłam się od niej oderwać, a tępo i zwroty akcji trzymały w bardzo dużym napięciu. Do tego świetne zakończenie książki, (którego nie mogę wam zdradzić) daje mi nadzieje na... Ale to sami musicie się przekonać na co. Przygoda Kate Daniels z każdą kolejną książką zaskakują swoimi przygodami, które są nieprzewidywalne i świetnie opisane. jedyne co może męczyć czytelnika to często pojawiające się obszerne opisy sytuacji, miejsc, osób, itp. Niestety dość często potrafią się powtarzać. Ale przy tak dobrej książce jest to mały szczegół. Na prawdę zachęcam wszystkich do przeczytania tej książki.


Moja ocena 10/10
tytuł oryginału: Magic Strikes
seria/cykl wydawniczy: Kate Daniels tom 3
wydawnictwo: Fabryka Słów
data wydania: 6 sierpnia 2010
liczba stron: 432

4 komentarze:

  1. Lepszej książki nie czytałam ;&

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Ta seria jest jedną z lepszych, które czytałam, więc zghadzam się z Tobą..

      Usuń
  2. Jestem dopiero w połowie książki...
    Całiem ciekawa, jestem ciekawa jakie jest zakończenie ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.