sobota, 2 listopada 2013

Ilona Andrews - Magia Parzy


Po przeczytaniu pierwszej części przygód Kate Daniels, która okazała się być świetną książką, zabrałam się za drugi tom i oczywiście, według moich oczekiwań, nie zawiodłam się.

Kate zostaje łącznikiem między Gildią, a Zakonem. Odziedziczyła biuro po swoim opiekunie Gregu i mieszka w jego mieszkaniu w Atlancie. Magia zaczyna wariować i zbliża się rozbłysk. Dziwne istoty pojawiają się na ulicach Atlanty. Gdy Kate zacznie szukać tajemniczego kusznika, który ukradł mapy Gromady, natrafi na dziewczynkę, szukającą swojej matki. Matka dziewczynki należała do zgromadzenia czarownic, czczącego pewną boginię... Kate bierze dziewczynkę do domu i obiecuje jej, że znajdzie jej matkę. Rano w domu zostają zaatakowane przez dziwne nieumarłe istoty, które chcą porwać dziewczynkę. Kate musi dowiedzieć się w co wplątała się matka dziewczynki i czego chcą od jej córki. Nie udolność czarownic lub działanie z premedytacją, doprowadziło do fatalnych skutków dla Atlanty, bowiem może zostać zniszczona, a mieszkańcy zabici. Czy Kate i Gromadzie uda się dowiedzieć kim jest przystojny kusznik i czego chce od niej i Gromady? Czy uda im się powstrzymać złe istoty, które chcą przejąć władze w Atlancie?

Lektura trzyma w napięciu do samego końca i tak samo zaskakuje nagłymi zwrotami akcji i sojuszami. Choć sam opis walki na koniec książki był ubogi to i tak nie mogłam oderwać się od niej. W niektórych momentach nie mogłam powstrzymać się od śmiechu, a w niektórych momentach napięcie i powaga sytuacji była nie do zniesienia, nie mówiąc już o tym, że w pewnym momencie podeszły mi łzy do oczu. W pełni wciągnęłam się w świat Kate, przeżywając wszystko razem z nią. Ta książka jest tak zaskakująca, że już nie mogę doczekać się, kiedy sięgnę po kolejny tom przygód, młodej najemniczki. A najbardziej ciekawi mnie, tak jak pewnie wszystkich, którzy przeczytali książkę czy między Kate, a Curranem narodzi się jakieś uczucie czy jednak Kate pozostanie niewzruszona i będzie wolała być samotna.



seria/cykl wydawniczy: Kate Daniels tom 2
wydawnictwo: Fabryka Słów
data wydania: 19 marca 2010
liczba stron: 456

4 komentarze:

  1. Eeee az tak zła nie była heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka fajna.. A co Tobie się w niej nie podobało?

      Usuń
  2. Szkoda było mi tej Julie...
    Ale świetna część to była, bardzo zaskakująca :)
    A Bran całkiem fajne ciacho... Ale i tak wole Currana... hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, każda z nas by wolała Currana... A czytając to co wyprawia Kate, najchętniej bym ją rozerwała...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.