maja 07, 2015

Miranda Kerr - Doceń siebie. Jak odkryć prawdziwą siebie i rozwinąć skrzydła

Do tej pory nie czytałam poradników, wręcz unikałam ich jak ognia. Ale gdy tylko zobaczyłam „Doceń siebie. Jak odkryć prawdziwą siebie i rozwinąć skrzydła”, coś mnie tknęło i skusiłam się aby go przeczytać. Obudziła się także moja ciekawość, chciałam wiedzieć, co takiego chce nam doradzić międzynarodowa modelka, której życie daleko odbiega od naszego. Czy ktoś taki jak ona może napisać wartościowe porady? Będzie to moja pierwsza taka recenzja i mam nadzieję, że będziecie dla mnie wyrozumiali. 

"Zabieram Cię w drogę do odkrywania samej siebie, byś mogła zobaczyć, jak niesamowita naprawdę jesteś. To nieprawda, że nie masz siły. Masz jej więcej, niż mogłabyś sobie wyobrazić! Zbyt często nie dostrzegamy szansy na zmianę swojego życia. Zbyt często myślimy o sobie w kategoriach tego, kim jesteśmy lub kim powinnyśmy być, a nie kim mogłybyśmy i chcemy być.
To twój wybór. Możesz zdecydować, by być odważną, dzielną, nie bać się podejmować ryzyko i dostrzegać wspaniałych ludzi wokół siebie. Odważ się marzyć i z radością oczekuj tego, co możliwe. I pamiętaj, że jedyne, co cię ogranicza, to twoje własne myśli. Tylko ty masz moc je zmienić. Zrób to, a zmienisz swój świat. Rozwiń skrzydła i leć!"
Miranda Kerr


Kiedy książka trafiła w moje ręce i mogłam ją na spokojnie obejrzeć, dostrzegłam jej piękne wydanie. Nie chodzi mi tylko o ciekawą okładkę, która przykuwa wzrok, ale także o sam środek. Numeracja stron w serduszkach, kwiatki na początku rozdziału i motyle na ich zakończenie. Może to nic specjalnego, ale coś takiego cieszy oko i sprawia, że czytanie staje się o wiele przyjemniejsze. Na dodatek Miranda dołączyła swoje prywatne zdjęcia, dzięki temu możemy ciut bliżej ją poznać.

Miranda Kerr (ur.20.04.1983r.) urodziła się i wychowała w Australii. Jest światowej sławy top modelką. Przez kilka lat była aniołkiem Victoria's Secret. Odniosła sukces zarówno w tak zwanym High Fashion, pojawiając się na wybiegu i w kampaniach m.in. domów mody: Prada, Jill Sander, Rag&Bone, Escada, jak i marek popularnych, była twarzą m.in.: H&M, Mango, Reebok, Swarovski, Clinique. Wielokrotnie pojawiała się na okładkach Vogue, Harper's Baazar, InStyle i wielu innych magazynów. Współpracowała z najlepszymi fotografami mody, m.in. Mario Testino, Steven Meisel, Terry Richardson, Chris Colls i wielu innych. Jest jedną z najbogatszych modelek świata. Miranda jest nie tylko modelką, ale również założyła własną firmę produkującą kosmetyki naturalne Kora Organics. Zaprojektowała własną kolekcję filiżanek dla Royal Albert. Miranda znana jest z promowania zdrowego stylu życia. Przyznała, że gdyby nie została modelką byłaby dietetykiem. Jest autorką dwóch poradników, wydanego w Polsce "Doceń siebie. Jak odkryć prawdziwą siebie i rozwinąć skrzydła" oraz "Empower Yourself"
Obecnie mieszka wraz z ukochanym synkiem w Kalifornii.

Lekturę dosłownie pochłonęłam. Te kilka rozdziałów minęło w bardzo szybkim tempie. Za nim się spostrzegłam, a już przede mną była druga część książki. W pierwszej części znajdujemy porady, które Miranda używa na co dzień, nie są to zwykłe, błahe powiedzonka, tylko mądrość wyciągnięta z życiowych przejść. Każdą radę dokładnie opisują, niekiedy też wplata swoje wspomnienia pasujące do tego, co chce nam przekazać.  Następna część książki, to afirmację. Modelka prezentuje nam, czym się motywuje i jak rozumie wybrane przez siebie afirmację.

Celem tego poradnika nie jest pokazania wyższości top modelki, nad zwykłymi ludźmi. Zamiast tego pokazuje nam, jak ważne jest pozytywne nastawienie. Każde złe myśli, źle wpływają na nas i nasze otoczenie i przez to często zdarzają nam się niepowodzenia. Zaznacza także, że nie ważne jest jak wyglądamy, czy w co się ubieramy. Jeżeli będziemy akceptować samą siebie taką jaką jesteśmy, nikt nie zauważy braku makijażu, czy niemodnych ciuchów. Nasze wewnętrzne piękno i samoakceptacja sprawią, że będziemy piękne także na zewnątrz. A walka z samym sobą może nas tylko zniszczyć. A to nie wszystko, czego możemy się dowiedzieć dzięki temu poradnikowi.

  
Moja ocena: 10/10
Liczba stron: 264
Data premiery: 8 kwietnia 2015

Wydawnictwo: IUVI

9 komentarzy:

  1. Wydaje się świetnym poradnikiem :) I ważne, że szybko się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy poradnik, potrafi zmotywować :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Kerr wydała książkę, a tu ci niespodzianka. Jak będę miała okazję, to przecztam. Nawet z czystej ciekawości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy08 maja, 2015

    Wato ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna recenzja, potwierdzam - warto przeczytać tę książkę :) niesamowicie motywuje i inspiruje, cytaty są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I zgadzam się z Tobą w 100 % :)

      Usuń
  5. Super recenzja, prawda w stu procentach :) Książka jest rewelacyjna, wniosła priorytety i wartości do mojego życia :) Przyznam, że stałam się pewniejsza siebie :) Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger