czerwca 01, 2015

Podsumowanie 5/2015


Maj już za nami, przyszedł czas na kolejne podsumowania. Cyferki znów się zmieniły, data już nie ta sama, wszystko, szybko gna do przodu. Co za tym idzie? Mamy już czerwiec, a wraz z nim kilka ważniejszych dat w kalendarzu, przynajmniej dla mnie. Ale o tym wszystkim, ciut później. :)

A więc, zaczynajmy!


Liczba wyświetleń: 139319 (było 125653 odwiedziliście mnie 13666 razy)
Liczba komentarzy:  2981 (było 2789)
Liczba obserwatorów: 194 (było 186)
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba opublikowanych recenzji: 8
Liczba recenzji oczekujących na publikację: 3
Liczba opublikowanych postów: 12
Liczba polubień na Facebooku: 2036 (było 2038)


To tyle, jeżeli chodzi o wszelkie liczniki. Ich wzrost, niezmiernie mnie cieszy, choć w przypadku Facebooka, przyszedł czas na tendencję spadkową. Mimo ciągłych polubień strony, zawsze ten licznik jest mniejszy. Jednak i tak cieszę się z każdego nowego "lubisia". :) 

Książek w tym miesiącu przeczytałam tylko 5. Myślałam, że nazbierało się tego więcej, ale prawda jest taka, że nie wiem nawet w jaki sposób ten miesiąc tak szybko minął. Przeleciał mi, jak piasek przez palce. Żyłam w ciągłym biegu i teraz mam tego skutki. Oby, udało mi się to wszystko, szybciutko nadrobić, a nie wiem czy będzie tak jakbym tego chciała. Wątpię, aby ten miesiąc był spokojniejszy, już wiem, że przebiegnę go i za nim się spostrzeże, będę pisała kolejne podsumowanie. :)

W maju udało mi się nawiązać współpracę z kolejnym wydawnictwem. Tym razem zaufało mi Wydawnictwo Akapit Press. Zdążyłam już zrecenzować dla nich dwie powieści i z tego, co mogłam zauważyć, te dwie opinie były bardzo chętnie czytane. Dla przypomnienia podam wam linki do nich: "Misja Ivy", "Zaliczenie z tragedii".

W ubiegłym miesiącu, został rozstrzygnięty konkurs. Wyłoniłam dwóch zwycięzców i jak zostałam poinformowana. Obie panie, które wygrały, są prze szczęśliwe. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i oczywiście zapraszam do udziału w kolejnych konkursach. (Wyniki konkursu)

Dwie daty, które najważniejsze są dla mnie w tym miesiącu to:

1 czerwca - Dzień Dziecka :)
Wszystkim dzieciom życzę wszystkiego najlepszego :)

21 czerwca - Pierwszy dzień lata (już nie mogę się doczekać)

I to by chyba było wszystko. A jak wam minął maj? Co ciekawego wydarzyło się u Was?  

6 komentarzy:

  1. Gratuluję współprac i rosnących cyfr, życzę więcej lubisiów. Dla mnie maj to najlepszy miesiąc na czytanie. Przeczytałam 8 (prawie 9) pozycji, cieplutko, ale nie duszno, delikatny wiaterek... Cudownie. :)

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      No ja nie miałam czasu na czytanie, jakoś tak samo wyszło... Ale mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszy :)

      Usuń
  2. No, no - statystyk pozazdrościć! Sama przeczytałam niewiele więcej pozycji niż Ty - ale nie długo wakacje :) Też czasem przygotowuję sobie posty do publikacji, bo nieraz brak weny.
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam jakieś "na zapas". Inaczej pewnie byłoby tu całkiem pusto... Teraz jak robi się ciepło, to więcej czasu będę spędzała na dworze więc nie wiem jak to dalej będzie...

      Usuń
  3. Gratuluję tak wielkich liczb i dobrych wyników, a także nowej współpracy! Życzę także owocnego czerwca! Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger