kwietnia 18, 2015

Stosik 4/2015



Kwiecień zbliża się wielkimi krokami ku końcowi, a ty jeszcze stosu nie było. W tym miesiącu trochę nie było mnie w domu i stąd mam pewne opóźnienia w dodawaniu postów na bloga. Ale nie martwcie się, wszystko nadrobimy, a trochę rzeczy mam jeszcze dla was przygotowanych. Tym razem przyszedł czas na pochwalenie się książkami, które wzbogaciły moje półki w marcu. Jest ich całkiem sporo. :)  I niestety, ciągle brak czasu aby zabrać się za ich lekturę...


A stos prezentuje się tak:






Stosik 1:

1. Joanna Łaczna - Zabawki na wakacjach 
(egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Psychoskok)
2. Morgan Rice - Przeznaczenie bohaterów 
(egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria, recenzja tutaj)
3. Irena Dobosiewicz - Na przekór 
(egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Psychoskok, recenzja tutaj)
4. Stefania Jagielnicka-Kamieniecka -  Namiętność niejedno ma imię 
(egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Psychoskok)


Stosik 2:

1. Gayle Forman - Zostań, jeśli kochasz 
( wymiana na LC )
2. Graham Masterton - Walhalla
(od siostry)
3. Graham Masterton - Czarny anioł
(od siostry)
4. Graham Masterton - Wyznawcy płomienia
(od siostry)
5. Virginia C. Andrews - Kwiaty na poddaszu
(od cioci)
6. Anna Ficner-Ogonowska - Alibi na szczęście



Ponadto otrzymałam takie dwa e-booki do recenzji:


1. Joanna Plasota - Księżniczka i książęta, czyli polowanie na tego jedynego
(egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Psychoskok, recenzja tutaj)

2. J.D. Horn - Ród
(egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria, recenzja tutaj)





Niestety, zapomniałam o jeszcze jednej książce, którą otrzymałam, dołożę ją do następnego stosu. :) Czytaliście coś z wyżej wymienionych książek, co polecacie? 

22 komentarze:

  1. O, Masterton :) Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masterton! <3 Bardzo lubie go czytać :D Pozdrawiam i zapraszam takze do siebie +oczywiście obserwuje, żeby być juz na bierząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Do Mastertona jeszcze nie dotarłam, ale niebawem spróbuje to zrobić :)

      Usuń
  3. Najszybciej przeczytałabym chyba "Zostań, jeśli kochasz" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiażka przeczytana, już niedługo pojawi się recenzja :)

      Usuń
  4. Zostań jeśli kochasz czytałam, a wszystkie książki od Psychoskoku mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym być zainteresowana Rodem ;) ale poza tym nic na już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ród" do wygrania w konkursie u mnie na blogu :)

      Usuń
  6. Uuuuu, a może oddasz mi jednego Mastertona, co? :D
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Nie,nie oddam ;) Zachowam dla siebie, tak długo na niego polowałam ;)

      Usuń
  7. Ciekawy stosik podkradłabym "Alibi na szczęście" ;) Czytałam "Kwiaty na poddaszu" - podobała mi się... chociaż mroczna, chwilami przytłaczająca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Alibi na szczęście czeka na swoją kolej, tak samo jak "Kwiaty na poddaszu", zbyt mało czasu na przeczytanie wszystkiego, a w dodatku w pierwszej kolejności idą egzemplarze recenzenckie...

      Usuń
  8. Kwiaty na poddaszu są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, kiedy po nie sięgnę... :(

      Usuń
  9. Super książki! Życzę miłej lektury! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkami Mastertona zaczytywałam się na przełomie szkoły podstawowej i liceum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero jakiś czas temu zainteresowałam się jego twórczością...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger