lutego 13, 2015

Stosik 2/2015



Mamy już połowę lutego, czas szybko leci i przyszedł czas na prezentację kolejnego stosiku. Tym razem będzie trochę inny niż zawsze. Pokaże wam książki, które wzbogaciły biblioteczkę moich dzieci, a także pozycję, z których korzysta się przez wiele lat. Ciekawi jesteście, co tym razem dla was przygotowałam? W takim razie zapraszam do dalszej części posta!

A stosik prezentuje się tak:




Zaczynamy od góry:

1. Kiki Thorpe - Pewnego razu w Nibylandii: Między światami (zakup własny)
2. Kiki Thorpe - Pewnego razu w Nibylandii: W mgnieniu oka (zakup własny)
3. Rebecca Donovan - Oddychając z trudem (egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria - recenzja tutaj)
4. Marta Grzebuła - Joker (egzemplarz recenzencki od Autorki - recenzja tutaj)
5. Placki z Henrykowa na słodko i na słono (prezent)
6. Grażyna Bartlej-Furman - Swojska kuchnia: Domowa pierogarnia (prezent)
7. Maria Boukef - Historyjki saharyjskie i rymowanki dla wnuka (egzemplarz od Wydawnictwa Psychoskok, niebawem recenzja)


A nie mówiłam, że to nie będzie zwyczajny stosik :) Wpadło wam coś w oko? co sądzicie o tych zbiorach?


9 komentarzy:

  1. Ładny stosik :) "oddychając z trudem" tytuł brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł bardzo ciekawy, a jego zawartość, cóż wywołuje wiele emocji :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Stosik inny niż wszystkie, ale zawsze to coś nowego i nie oklepanego :)

      Usuń
  3. Bajeczek nie czytuję, ale Oddechów zazdroszczę <3 ach, kto mi da pierwszą część!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajki czytam dzieciom, od małego zarażam ich pasją do książek, dlatego dość często im kupuje książeczki ;) Fenko, kochana mam pierwszą część do sprzedania, bo mam dwie książki, więc jak chcesz to napisz do mnie :)

      Usuń
  4. Oddychając z trudem to druga część, a u mnie jeszcze pierwsza nie przeczytana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma na co czekać tylko brać się za czytanie :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger