stycznia 01, 2018

Zapowiedzi 01/2018


Puk puk puk… styczeń właśnie się z wami wita i na premiery zaprasza! Niestety, biedaczek bardzo skromnie zaczyna ten rok, ale przynosi same perełki i chyba możemy mu wybaczyć, że jest tego tak mało… przynajmniej chwilowo daje nam jeszcze złapać oddech. Możemy nadrabiać zaległości i odkładać oszczędności na bardziej obfite miesiące! Taka opcja całkowicie mi się podoba! A wam? Na co polujecie w tym nowym roku? Bo ja mam tutaj taką mało skromną listę, gdybyście się jeszcze na nic nie zdecydowali… może jakoś pomogę wam w wyborze. Gotowi?

A oto i kilka perełek przez mnie wyszukanych:





Autor: Leisa Rayven
Tytuł: Złe serce

Data premiery: 10 stycznia 2018
Wydawnictwo: Otwarte

Opis:

Kiedy Cassie i Ethan odnajdują szczęście, na scenę wkracza nowa para.
Elissa Holt, siostra Ethana, jest doskonałą inspicjentką. W pracę wkłada serce i nie chce się rozpraszać. Liam Quinn to gwiazda Hollywood. Razem z równie słynną narzeczoną Angel Bell otrzymał właśnie angaż do nowej sztuki wystawianej na Broadwayu. Godziny wspólnych przygotowań, wielkie napięcie i medialne zamieszanie zbliżają do siebie tych, którzy nie powinni być blisko. Bo serca – wbrew wszelkim regułom – piszą własny scenariusz.




Autor: Ilona Andrews
Tytuł: Magia parzy
Data premiery: 10 stycznia 2018
Wydawnictwo: Fabryka Słów

Opis:

Atlantę nadal nawiedzają paraliżujące fale magii.
Po serii jeszcze silniejszych wybuchów ulice roją się od mitycznych stworzeń i krwiożerczych dziwadeł. Znaleziona w ruinach dziewczynka wymaga opieki. Antyczny heros wyposażony w kuszę i przerośnięte ego pojawia się w najmniej odpowiednich momentach i robi, co chce. Zaginął cały sabat czarownic, za to pojawiła się rozsierdzona bogini.
Cały ten bałagan nieuchronnie prowadzi Kate do ostatecznej bitwy- z pradawną magią i własnymi uczuciami.




Autor: Helen Klein Ross
Tytuł: Jesteś moja
Data premiery: 11 stycznia 2018
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Opis:

Lucy Wakefield jest wykształconą, dobrze zarabiającą młodą kobietą, która w akcie desperacji robi coś szokującego: zabiera niemowlę pozostawione w wózku na zakupy i wychowuje dziewczynkę jako swoje dziecko. Udaje jej się zachować tajemnicę przez ponad dwadzieścia lat – przed córką, Mią, krewnymi, współpracownikami i przyjaciółmi. Jej sekret zmienia życie wielu ludzi i wystawia na próbę nasze rozumienie istoty macierzyństwa.




Autor: Kafka Asagiri, Sango Harukawa
Tytuł: Bungou Stray Dogs - Bezpańscy Literaci tom 7
Data premiery: 15 stycznia 2018
Wydawnictwo: Waneko

Opis:

Po psychologicznym ataku Q Atsushi traci pewność siebie. Dzięki sile Fitzgeralda i Zdolności Alcott chłopak ląduje w szponach Gildii. Pozostawiony sam sobie Q znajduje nowy cel. Jest nim tajemniczy Uzdolniony – Lovecraft! Równocześnie Gildia planuje skąpać całą Jokohamę w morzu ognia! Aby temu zapobiec, Atsushi musi im najpierw uciec! Oto wypełniony zwrotami akcji tom siódmy!




Autor: Audrey Carlan
Tytuł: Trylogia namiętności. Ciało
Data premiery: 17 stycznia 2018
Wydawnictwo: Edipresse Książki

Opis:

Mężczyźni niszczą kobiety. Zwłaszcza tacy mężczyźni jak Chase Davis. Przystojny, inteligentny, bogaty i wpływowy. Byłam bez szans.
Nie chciałam go pragnąć. Nie chciałam go potrzebować. Nie chciałam się w nim zakochać. Nie przyjąłby odmowy, pozwoliłam więc, by mnie posiadł. Całkowicie i bez reszty. Arogancki, pewny siebie, władczy, wymagający... namiętny.
Kiedy wkroczył w moje życie, dopiero dochodziłam do siebie po tym, jak wyrwałam się z rąk swoich byłych mężczyzn. Przyjaciółki radziły mi, żebym zaryzykowała. Żebym pozwoliła komuś wejść w moje życie. Pozwoliłam właśnie jemu, a on otoczył mnie takim blaskiem, że poraziła mnie prawda...
Mężczyźni nie niszczą kobiet. Oni je pochłaniają pod każdym względem.






Autor: Natsuo Kumeta
Tytuł: Nasz Cud tom 11
Data premiery: 18 stycznia 2018
Wydawnictwo: Waneko

Opis:

Minami Harusumi jest niezwykłym licealistą posiadającym wspomnienia z poprzedniego życia, w którym był Veronicą, księżniczką z nieistniejącego już królestwa Zerestrii. Wraz ze znajomymi stara się przypomnieć sobie kolejne wydarzenia z przeszłości, jednak tożsamość księcia Eugene wprowadza coraz więcej zamieszania…




Autor: Hajime Isayama
Tytuł: Atak Tytanów tom 17
Data premiery: 24 stycznia 2018
Wydawnictwo: J.P.Fantastica

Opis:

Oto świat niemal w całości opanowany przez tytanów. Świat, w którym niedobitki ludzkości schroniły się za masywnymi murami, by nie skończyć jako pożywienie tych potężnych, przerażających istot...
Od tamtych wydarzeń minęło ponad sto lat. Przez ten czas tytani ani razu nie przypuścili ataku na mury. Jednak pewnego dnia ten pozorny pokój zostaje brutalnie przerwany. Oto bowiem wróg powrócił, a ludzkość czeka straszliwa batalia o przetrwanie...






Autor: Tijan
Tytuł: Fallen Crest. Akademia
Data premiery: 25 stycznia 2018
Wydawnictwo: Kobiece

Opis:

Pierwsza część uzależniającej serii o zbuntowanej dziewczynie i dwóch braciach z miasteczka Fallen Crest.
Życie Sam się rozpada, kiedy dziewczyna dowiaduje się, że jej rodzice się rozwodzą, a jej matka przeprowadza się z nią do domu nowego partnera. Bogaty biznesmen mieszka z dwoma synami. Logan i Mason to bracia, za którymi podąża bardzo zła sława. Popularni, rozpieszczeni i zabójczo przystojni są obiektem westchnień każdej dziewczyny w Fallen Crest. Jednak Samantha nie zamierza być jedną z nich i nawet nie próbuje się im przypodobać. Dziewczyna czuje się samotna i oszukana, ale nie jest typem grzecznej dziewczynki, więc nie przejmuje się lekceważeniem ze strony braci Kade. Jedyne na czym jej zależy to bieganie, które pozwala się wyciszyć i zapomnieć o problemach. Wkrótce Mason Kade zacznie na nią patrzeć w inny sposób.
Czy dziewczyna, której na niczym nie zależy zauważy dobrą stronę nowego życia? Czy poczuje coś więcej niż nienawiść do świata?





Autor: Natasha Preston
Tytuł: Silence
Data premiery: 31 stycznia 2018
Wydawnictwo: Feeria Young

Opis:

Oakley ma szesnaście lat i milczy już jedenasty rok. Nikt nie wie, dlaczego nagle zamilkła. Co takiego się stało, że z wesołej dziewczynki zamieniła się w niemy cień samej siebie? Jej kontakt ze światem ogranicza się dziś do pojedynczych gestów, którymi komunikuje podstawowe potrzeby. Chowa się we własnym wnętrzu, bo jedynie tam czuje się bezpieczna. W szkole Oakley jest wystawiona na ataki swoich dręczycieli. Tylko jej jedyny przyjaciel, Cole, stoi twardo po jej stronie i uważa, że jest dokładnie taka, jak powinna być – idealna. Przez lata zbudowali ich własną wersję przyjaźni. Ale czy jeśli pojawi się między nimi coś więcej, ta relacja przetrwa? I czy Oakley będzie w stanie zachować dawne wydarzenia w sekrecie, gdy przyjdzie jej stanąć twarzą twarz z kimś ze swojej przeszłości?

Przeczytaj tę wzruszającą i wstrząsającą opowieść. Na pewno długo nie uda ci się zasnąć...

11 komentarzy:

  1. Na mojej liście wyczekiwanych również jest 'Złe serce' i 'Ciało' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że te tytuły przyciągają spore grono czytelników :D A na co jeszcze czekasz?

      Usuń
  2. Bardzo chciałabym przeczytać "Jesteś moja". To może być ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, że to może być ciekawa książka, dlatego będę się za nią rozglądać.

      Usuń
  3. Mam ochotę na kilka z tych powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj moja lista książek jest bardzo długa :) miejmy nadzieję , że Nowy Rok umożliwi mi przeczytać większość z nich .
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czas coraz mniej, a książek coraz więcej"... wcale bym się nie obraziła, gdyby moja doba była dwa razy dłuższa ;)

      Usuń
  5. z zestawienia skusze się na trzy tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W styczniu jak na razie czekam na "Silence" i "Fake It."
    Buziaki!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Każdy kolejny komentarz to większy uśmiech na mojej twarzy ! Przeczytałeś pozostaw po sobie ślad !
Podoba Wam się mój blog, dodajcie go do obserwowanych i bądźcie na bieżąco :) Natomiast jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Na wszystkie chętnie odpowiem.

Copyright © 2016 Recenzje Mystic , Blogger